Sortides Culturals

Properes Sortides Culturals

Inscripcions en tercera planta del Casal Cardener, en horari de tarda, de 17 a 20 h. de dilluns a dijous.
Tel 93.210.08.03    –    93.213.14.51
_______________________________________________________________________

Visita guiada: Barcelona Mil700, el batec d’una ciutat

Divendres, 18 de setembre, a les 10.30 hores

Proposem fer un recorregut pel barri del Born i els seus voltants.
El nostre objectiu, però, no és pas altre que fer-nos una idea de com era el dia a dia de la nostra ciutat, ara fa tres segles.
Un viatge en el temps per mirar de conèixer com vivien els nostres avantpassats: com vestien, què menjaven o, fins i tot, com es divertien. Un dia a dia que va patir un fort sotrac l’11 de setembre de 1714. Una data imprescindible per mirar d’entendre la realitat catalana contemporània.
El nostre afany és oferir-vos una mirada propera i divertida entorn la quotidianitat d’un dels barris amb més personalitat de Barcelona: el Born.
El nostre guia serà Rafa Burgos, guia oficial, periodista i escrptor.

Punt i hora de trobada: Pl. de l’Àngel (davant La Colmena), a les 10.15 hores
Com arribar-hi:  Metro: L4-Jaume I  –  Bus: 47, V15, V17

Preu: 10,00 €  –  Sòcies Ciberdona: 8,00 €

________________________________________________________

Document: 00-20200918-WA0017.jpg (313.64 kb)

Visita guiada: Palau de la Balmesiana

Dijous, 29 d’octubre, a les 11.30 hores

Alçant-se en un lateral de la Plaça del 8 de març, el Palau de la Balmesiana amaga un dels tresors millor conservats de la ciutat de Barcelona; una capella obra de Joan Rubió i Bellver, deixeble de Gaudí, i un dels arquitectes encarregats de donar forma al barri gòtic en els anys 20 del passat segle, sent l’autor del pont que uneix la Generalitat amb la Casa dels Canonges.

Punt de trobada: c.Canuda, cantonada Portal de l’Angel a les 11.15 h.

Com arribar-hi: Metro: L4 Urquinaona – L1 i L3 Pl.Catalunya – Bus: 47,V15, V17

Preu: 9,00 €  –  Sòcies Ciberdona: 7,00 €

__________________________________________________________

Visita guiada: Teatre i Cercle del Liceu

Data pendent

La visita s’iniciarà des del vestíbul històric del Teatre i continuarà la ruta cap a l’Escenari, l’àrea més gran del Teatre. És el nucli al voltant del qual s’organitza tot l’edifici. Està preparat per acollir representacions d’òpera, dansa, recitals i concerts. El seu fossat acull l’activitat de l’Orquestra Simfònica del Liceu, que juntament amb el Cor del Liceu constitueixen els cossos artístics del Teatre.
La visita també inclou un recorregut per Camerinos i Sales d’Assaig, entre d’altres espais. Es visita l’autèntic cor de Liceu i és la millor manera d’aproximar-se al fascinant món de l’òpera. Per últim, es visiten els espais de sastreria i caracterització, que són les sales on es realitzen les tasques d’adaptació del vestuari, planxa, neteja, etiquetatge, postisseria, maquillatge, perruqueria i màscares.
Aquesta visita permet al visitant endinsar-se i conèixer el Liceu més secret, el Liceu desconegut pel públic.
La visita no inclou cap espai públic del Teatre (saló dels miralls, sala de concerts o foyer).

Punt de trobada: La Rambla, 51-59 Entrada principal, a les x.xx hores
Com arribar-hi: Metro: L3-Liceu – Bus: V13